середа, 20 серпня 2014 р.

З ким не варто сперечатися...або дурак, сам дурак


Я маю дуже прикрий характер. І часом, хоч я розумом розумію, що так робити геть не правильно, якийсь чортик тягне мене за язика на абсолютно безглузду суперечку....після котрої лишається лише зіпсований настрій та даремно витрачені 15 хвилин життя.

Можливо, моя відвертість допоможе комусь уникнути тих грабель, на котрі я вже встаю і встаю...
 
Отож. Суперечка, в своєму ідеальному варіанті - це дискусія, обмін досвідом та знаннями. Я страшенно люблю сперечатися з мудрими людьми. Така дискусія однозначно надихає, дає безліч ідей та інформації... Тому мудрі суперечки або ж суперечки з мудрими - це просто знахідка!
 

Проте, у житті частіше стикаємося з абсолютно протилежними ситуаціями... Тому, без зайвої лірики даю перелік тих індивідів, з якими сперечатися просто не варто... Не раджу.

 
1. Максималісти з завищеною самооцінкою або ж сам собі "проффесор"
От воно мене зачіпає, страшне як зачіпає... Знаєте, 16-19 років, а він у кожному бачить ганж та недоліки... і лише він уже і "пороху нюхав, і життя бачив", і все знає, і всім підкаже. Якщо відверто, то власне для цього віку воно і не дивно, бо, як правило, таке все таки переростають... Одним словом, тут дискусії не вийде, це на всі 200%!

 

2. Дальтоніки, або де чорне білим, біле ж стало чорним.
 
Це люди з абсолютно протилежним баченням реальності. Ну, от, до слова, путіністи.... З ними не можливо сперечатися в силу абсолютної абсурдності тверджень. Хочете, можете спробувати, але краще побережіть власні нерви.

 

3. Галілелеїки, або ж і все таки земля кругла.
 
Це люди, котрі не готові прийняти якусь думку через відсутність певних знань, досвіду, освіти, інтелекту, виховання.... Ну як думаєте, Земля кругла чи ні? Знаєте, про астрономію напевне було дуже цікаво сперечатися в Середньовіччі, особливо з людьми, котрі і писати не вміли.... Але такі люди є і зараз...ну може писати вони і вміють, проте читати точно не люблять.  Вони дивляться телевізор, сидять в ВК чи Одноклассниках, слухають російську попсу..  Ну що я скажу... не чіпайте їх. З часом вони або стануть розумнішими, або ні...

 

4. Качок, або ж сила сильніша за слова.
 
Є люди, реальність котрих викривлена поняттями та розкладами а також домінуванням сили. З ними не можна дискутувати.... Суперечка з ними - це має бути презентація власної сили, і не сили слова чи інтелекту, а власне сили фізичної...
Тому не старайтеся знайти виняток з правила, а просто змиріться з цим....
 

5. Родичі, або з не плюй у своє болото.
 
Мені подобаються далеко не всі мої родичі. І сперечатися з ними - це абсолютно дурна затія, так як дехто з них прекрасно скомбінував у собі всі чотири перелічених вище типів людей... Тому, скажу відверто, що з родичами краще не з'ясовувати нічого ніколи... 

 

Так що наступний раз, коли захочете комусь довести, що ви знаєтеся на чомусь краще, будьте жалісливі, і лишіть його в "нєведеньї"...  Особливо, якщо ваш суперник є яскравим прикладом одного з пяти типів суперменів у категорії суперчок.
 
Бо інакше буде все за класичним сценарієм де дурак, - сам дурак і образа до кінця життя)

Немає коментарів:

Дописати коментар